Conform platformei RisCo.ro, Kaufland România SCS are o cifră de afaceri remarcabilă de peste 19 miliarde de lei, ceea ce permite dezvoltarea lanțului de magazine, ajungând la cât mai mulți consumatori. Rețeaua națională Kaufland a ajuns la 193 de magazine.
Potrivit depunerilor financiare pentru anul 2024 impresionante și
, retailer-ul german Kaufland se extinde și ajunge în Otopeni. Creșterea profitului net cu aproximativ 33% în 2024, potrivit RisCo, oferă retailer-ului Kaufland posibilitatea de a accelera investițiile în noi unități comerciale.
Kaufland a parcelat în cinci loturi un teren de 9,2 hectare cumpărat în Otopeni. Adresa acestuia este strada 23 August, nr. 214. Unul dintre acestea de 25.000 mp, este destinat construcției unui magazin aflat acum în faza de autorizare. Kaufland păstrează 18.000 mp pentru o galerie comercială, iar 45.000 mp sunt scoși la vânzare, fiind incluși în planul urbanistic pentru locuințe, ceea ce îl face atractiv pentru dezvoltatorii imobiliari care vor să construiască ansambluri rezidențiale.
Hipermarketul ce urmează să fie construit și deschis în Otopeni, se regăsește în apropierea unui magazin Lidl, unul dintre principalii adversari ai retailerului german. Poți consulta datele financiare pentru orice firmă
Suprafața comercială impresionantă a hipermarketului de peste 5000 mp va pune la dispoziție o parcare pentru 273 de autovehicule.
Rețeaua de magazine ajunge în cat mai multe județe din România, oferind o gamă diversă de produse românilor. Noul hipermarket ce va urma să fie deschis în Otopeni, este al șaptelea la număr în județul Ilfov, după deschiderea din toamna trecută a magazinului din Pipera, situat vizavi de dealerul Porsche.
Chiar și cu această creștere de 6% în 2024, Kaufland rămâne pe locul doi în topul retailerilor alimentari prezenți în România, primul în top, fiind Lidl. Pe RisCo.ro poți verifica, analiza, monitoriza și
pentru a ști cu cine să colaborezi.
Datele financiare disponibile pe RisCo.ro indică o creștere de peste 10% a cifrei de afaceri Lidl, ceea ce înseamnă nici mai mult nici mai puțin de peste 23 miliarde lei . Profitul net a ajuns la peste 1 miliard de lei , ceea ce indică o creștere de aproximativ 13%.
Atât Kaufland, cât și Lidl, sunt parte a grupului german Schwarz. Aceștia continuă să își consolideze pozițiile pe piața din România, dominând sectorul de retail.
Extinderea accelerată a celor două branduri, Lidl și Kaufland, reflectă angajamentul grupului german pentru dezvoltare sustenabilă și inovare, contribuind totodată și la crearea unor noi locuri de muncă, respectiv stimularea economiei locale.